ירושלים סוערת • 300 בנות חרדיות ללא בית ספר לשנה הבאה

    הבוקר נודע לאתר 'קול חי' כי בקרב תושבי קריית יובל וגבעת מרדכי קיים זעם רב, וזאת בעקבות כך ש'החינוך העצמאי' שיגר מאות מכתבים להורים, שבהם הוא מודיע כי בנותיהם לא התקבלו לבתי הספר בשכונות בית וגן עקב העדר מקום, וזאת בעקבות העובדה שהעירייה אינה מקצה מבנה לטובת הבנות החדשות תושבות קרית יובל והסביבה, שעד כה נאלצו לצעוד עד השכונה הסמוכה.
    יעקב גרודקה 10 Comment on ירושלים סוערת • 300 בנות חרדיות ללא בית ספר לשנה הבאה

    פרסום ראשון: תושבי קריית יובל וגבעת מרדכי החרדים זועמים: 'החינוך העצמאי' שיגר מאות מכתבים להורים שבהם הוא הודיע כי בנותיהם לא התקבלו לבתי הספר עקב חוסר מקום • מנכ"ל 'החינוך העצמאי': "אין אפשרות להוסיף ולצופף"

    הבוקר נודע לאתר 'קול חי' כי בקרב תושבי קריית יובל וגבעת מרדכי קיים זעם רב, וזאת בעקבות כך ש'החינוך העצמאי' שיגר מאות מכתבים להורים, שבהם הוא מודיע כי בנותיהם לא התקבלו לבתי הספר בשכונות בית וגן עקב העדר מקום, וזאת בעקבות העובדה שהעירייה אינה מקצה מבנה לטובת הבנות החדשות תושבות קרית יובל והסביבה, שעד כה נאלצו לצעוד עד השכונה הסמוכה.
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרסום ראשון: יחסי ראש העיר ירושלים ניר ברקת והנציגים החרדים נרגעו מעט לאחרונה, אך ככל הנראה זה היה רק לזמן מוגבל, והקורבן התורן הם שוב התושבים החרדים המתגוררים בקריית יובל והסביבה, שעל פי המצב הקיים הם מתקרבים לקיץ של מלחמה על עתיד ילדיהם.

    הבוקר נודע לאתר 'קול חי' כי בקרב תושבי קריית יובל וגבעת מרדכי קיים זעם רב, וזאת בעקבות כך ש'החינוך העצמאי' שיגר מאות מכתבים להורים, שבהם הוא מודיע כי בנותיהם לא התקבלו לבתי הספר בשכונות בית וגן עקב העדר מקום, וזאת בעקבות העובדה שהעירייה אינה מקצה מבנה לטובת הבנות החדשות תושבות קרית יובל והסביבה, שעד כה נאלצו לצעוד עד השכונה הסמוכה.

    מבדיקה מול תושבי המקום עולה כי קרוב ל-300 בנות שאמורות לעלות לכיתה א' עד ח', שניסו להירשם למוסדות 'החינוך העצמאי' נענו בשלילה, בטענה כי ישנו עומס בבתי הספר ואין הם יכולים לחרוג מהמספר המאושר מטעם משרד החינוך, מה גם שהצפיפות אינה מאפשרת זאת, ובעצם, אי הקצאת מבנים נוספים לתושבי קרית יובל – גורמת לכך שמאות בנות נמצאות ללא בית ספר לשנה הבעל"ט, כאשר שנת הלימודית הנוכחית מסתיימת בעוד שבועות אחדים.

    מנכ"ל החינוך העצמאי אליעזר סורוצקין אמר הבוקר לאתר 'קול חי' כי "פנינו לעירייה שתעמיד מבנה ואנחנו ממתינים, מדובר על יותר מ- 250 בנות בכיתה א' ומעלה שאין להם מבנה, והשכונה חייבת כיתות נוספות". לשאלתנו אם אפשר להוסיף עוד בנות בתוך המבנים הקיימים ענה סורוצקין: "אין אפשרות להוסיף ולצופף מעבר לקיים, זה כבר אסור לכן אנו ממתינים להחלטת העירייה".

    מחזיק תיק החינוך בעיריית ירושלים צביקה כהן אמר בתגובה לאתר 'קול חי': "למרות המדיניות השנויה במחלוקת של ראש העיר, לא לאפשר בניה באזורים חילונים, אני מתכוון לעשות הכל למען הבנות ולמען האפשרות שיהיה להם מבנה בקריה בקרוב מאוד, וזאת אע"פ החלטת ראש העיר".

    חבר מועצה חרדי נוסף אמר לאתר 'קול חי' כי "העירייה מנסה להקצות מבנה בבבית וגן, למרות שזה רחוק מקריית יובל, אנחנו מנסים לעשות הכל שתהייה הקצאה בקרוב, ומצפים שהבעיה תיפתר".

    מעיריית ירושלים טרם נמסרה תגובה.



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      למה בבית וגן
      רחוק לכולם?
      בגלל מדיניות הטרנספר של ברקת?

    2. 9

      המדיניות הגזענית של ברקת של הגטאות מפלה לרעה את תושבי קרית יובל בגלל מוצאם
      חילונים הוא מייבא משכונות אחירות כדי למלא את בתי הספר וכדי שלא יהיה מקומות לימוד לתושבי הדכונה

    3. 8

      רק סתם שתדעו בבית וגן יש 2000 בנות בבית ספר אחד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      חלקם לומדות בקרוואנים וחלקם בכיתות צפופות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      לעיריה פשוט לא אכפת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. נכון מאד וגם החצר מאד צפופה

    4. 7

      מסכנות למה זה תמיד קורה אצלנו החרדיםםםם למה?????

    5. 6

      מה עושה חתן של הרב עדס בתמונה מה הוא נהיה חבר עיריה או סתם שיעמום…..??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    6. 5

      אבניות רציניות על כל הבנות ואבניה זה אומר מסכנה בקורדית רק בעיוות קל של המילה …
      אמן שיסתדר הכל על הצד הטוב ביותר וימצאו לכולן מסגרת בהתאם

    7. 4

      אבל למה ההורים לא קובעים פגישה עם ראש העיר בלי לערב את הנציגים החרדים?? שיתאגדו מס' גדול של הורים מקרית יובל ויקבעו פגישה ישירה עם ראש העיר מה הבעיה?? אני מאמינה שהוא יסכים להיפגש איתם.. (בכ"א ככה זה בעיר שלי..)